Σύνδεσμος Ρεθύμνιων Ασφαλιστών

Ο Σύνδεσμος Ρεθύμνιων Ασφαλιστών ιδρύθηκε το 1994 και αποτελεί έναν εκ των
πρώτων Συλλόγων της Ελλάδος στον κλάδο μαζί με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασφαλιστών. Παρέμεινε ενεργός μέχρι το 2008 και επαναδραστηριοποιήθηκε με εκλογική διαδικασία στις 7/10/2015 κάνοντας εγγραφή στο επιμελητήριο Ρεθύμνου.

Στη στρατηγική στόχευση του Συνδέσμου εντάσσεται η προάσπιση των ηθικών,
οικονομικών και επαγγελματικών συμφερόντων των μελών και την αναβάθμιση του
κύρους του επαγγέλματός του διαμεσολαβητή. Μέλημά μας είναι η σωστή ενημέρωση του κοινού στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης και η μεσολάβησή μας στην επίλυση καίριων προβλημάτων τόσο για τους ασφαλιστές όσο και για τους ασφαλισμένους.

Τα μέλη του Συνδέσμου έχουν δεσμευτεί να προσφέρουν ότι είναι δυνατό για τους
παραπάνω σκοπούς και να αφιερώσουν χρόνο και κόπο για να βελτιώσουν την καθημερινότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και του ασφαλισμένου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ρεθύμνιων Ασφαλιστών διαμορφώνεται ως εξής:

ΡΟΔΙΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΡΟΥΣΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΑΘΗΝΑ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΤΑΜΙΑΣ

ΤΣΙΧΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ – ΜΕΛΟΣ

“Μόνοι μας μπορούμε να κάνουμε τόσο λίγα. Μαζί μπορούμε να κάνουμε τόσα πολλά”:

Βάσει αυτής της νοοτροπίας σχεδιάζουμε να πορευτούμε για να διεκδικήσουμε, να αλλάξουμε και να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας. Στο πλαίσιο αυτό ενημερώνουμε και τους καταναλωτές γιατί πρέπει να προσανατολίζονται στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή και όχι σε ένα τραπεζικό ίδρυμα για να ασφαλιστούν, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των δύο φορέων ασφάλισης.

Σε τι διαφέρει ο διαμεσολαβητής από τον τραπεζικό υπάλληλο:

– Ο διαμεσολαβητής είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες το 24ωρο σε αντίθεση με τον τραπεζικό υπάλληλο με τον οποίο δεν θα είναι εφικτό να επικοινωνήσετε εκτός ωραρίου εργασίας εάν σας συμβεί ένα ατύχημα, μία απρόοπτη ζημιά στην περιουσία σας ή ένα ζήτημα υγείας.

– Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σε ποια εταιρεία και με ποιον ασφαλιστή θέλει να συνάψει το συμβόλαιό του. Ό,τι συνεργασία και να έχει με μία τράπεζα κανείς δεν τον υποχρεώνει να ασφαλιστεί και στον πάροχο με τον οποίο συνεργάζεται η τράπεζα. Αυτό πρέπει να το γνωρίζει ο καταναλωτής καθώς συχνά από τα τραπεζικά ιδρύματα ακολουθούνται τακτικές ανορθόδοξες και εκβιαστικές προκειμένου να κάνουν ασφαλίσεις.

– Ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος είναι εξειδικευμένος και ενημερώνεται συνεχώς.

Επιμορφώνεται, περνάει από εξετάσεις και έχει μεγάλη εμπειρία δεδομένου ότι ασχολείται αποκλειστικά με συμβόλαια. Επενδύει χρόνο και χρήμα για να προτείνει και να σχεδιάσει λύσεις για τον πελάτη. Και αυτό καμία τράπεζα δεν το κάνει.

– Ο τραπεζικός υπάλληλος βλέπει τον πελάτη σαν αριθμό. Για το διαμεσολαβητή κάθε ασφαλισμένος είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Για αυτό και προτείνει στον πελάτη αυτό που πράγματι έχει ανάγκη και όχι αυτό που του ζητά η τράπεζα να «πουλήσει» χωρίς κανένα άλλον ενδοιασμό.

– Ο διαμεσολαβητής κάνει ανάλυση αναγκών και κινδύνων. Αυτή είναι η δουλειά του. Να αναγνωρίσει τους κινδύνους και να σας προτείνει πώς να προστατευτείτε. Στην τράπεζα κανείς δεν θα σας εξηγήσει και δεν θα αναλύσει τους Όρους των συμβολαίων σας.

– Για όλους αυτούς τους λόγους πρέπει κανείς να σκεφτεί πολύ καλά αν θα δεχτεί
την προσφορά που θα του κάνει η τράπεζα.